Cludo Blog

Gdzie wyrzucić śmieci czyli Google Asystent po polsku

Porozmawiaj ze sztuczną inteligencją o… recyklingu! Jak często zastanawiasz się co zrobić ze zużytymi żarówkami oraz gdzie jest najbliższy punkt […]
15 lutego 2019

7 narzędzi wspierających zarządzanie zespołami call center

Czy znasz Twój zespół? Potrafisz wymienić jego słabe i mocne strony? Wiesz z jakimi pytaniami od klientów radzi sobie świetnie, […]
31 stycznia 2019

7 aktywności po awansie na Team Leadera w Call Center

Właśnie awansowałeś na Team Leadera? Od teraz w Twoich rękach leżą losy całego zespołu i niebawem będziesz odpowiedzialny za wyniki […]
24 stycznia 2019

Jak napisać dobre CV po zakończeniu pracy w call center?

Tworzenie CV to nie tylko wybór odpowiedniego szablonu z ogólnie dostępnych w Internecie. To czas zastanowienia się nad tym – […]
17 stycznia 2019

Jak powinien wyglądać dobry proces onboardingowy w call center?

Udało Ci się znaleźć odpowiedniego kandydata do swojego zespołu? Wspólnie przeszliście mozolny proces rekrutacji? A może za Wami już pierwszy […]
11 stycznia 2019

Jak wykorzystać metodologię lean do optymalizacji procesów w call center

Podejście lean kojarzy się zwykle z systemem produkcyjnym samochodów marki Toyota, startupami, Ericem Riesem i jego biznesowym doświadczeniem. Rozumiane jest […]
04 stycznia 2019