Cludo Blog

Jakie umiejętności rozwijać, aby stać się lepszym telemarketerem

Amerykański przedsiębiorca i pisarz Jim Rohn mawiał: „Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie. Samokształcenie – fortunę.” Dzisiaj pomówimy o tym, jak […]
22 października 2019

Dlaczego praca w call center jest świetnym startem do dalszej kariery?

Jesteś młoda/y, zdolna/y, ambitna/y. Pierwsze doświadczenie w pracy jest już za Tobą. Zastanawiasz się co dalej i dochodzisz do wniosku, […]
12 października 2019

Co robić, gdy wyniki konsultantów spadają?

Praca każdego konsultanta sprowadza się do rozmów z klientami i osiągnięcia określonego celu zależnego od projektu nad jakim pracuje – […]
02 października 2019

13 sprawdzonych trików wywierania wpływu w telesprzedaży

Jak zwiększyć szansę na skuteczną sprzedaż produktu? Czasami poszukujemy skomplikowanych i niekiedy nienaturalnych technik wywierania wpływu na klienta. Tymczasem w […]
02 września 2019

U progu wielkich zmian czyli chatboty wkraczają do call center

U progu wielkich zmian czyli chatboty wkraczają do call center Dla jednych są zwiastunem wielkiej rewolucji. Dla drugich wydają się […]
15 lipca 2019

Mała encyklopedia wskaźników dla call center

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI, Key Performance Indicators), to pojęcie szeroko znane i wykorzystywane w call center. Bez tego narzędzia trudno […]
15 lipca 2019