Cludo Blog

Jak osiągnąć wysoką jakość obsługi klienta?

Konkurencyjna cena produktu lub usługi już od dawna klientom nie wystarcza. W ostatnim czasie dużo mówi się o wysokiej jakości […]
03 lipca 2019

10 umiejętności, które czynią team leadera doskonałym coachem

Motywacji nigdy za wiele. Tym bardziej, że specyfika codziennej pracy nie rozpieszcza konsultantów. W procesie coachingu należy podkreślić kluczową rolę […]
12 czerwca 2019

Czy utalentowany pracownik okaże się równie utalentowanym kierownikiem?

Menedżerowie mają ogromny wpływ na wyniki. Potwierdziły to już liczne i niekiedy bardzo odważne eksperymenty na strukturach zarządzania. Płynie z […]
30 maja 2019

5 popularnych kanałów komunikacji z Millenialsami

Millenialsi właśnie stali się jedną z najaktywniejszych grup na rynku pracy. Stanowią także poważną siłę nabywczą. Większość z nich to […]
30 maja 2019

Kiedy rozłączyć rozmowę z klientem?

Czy można przerwać rozmowę z klientem? Trudny, niekiedy agresywny rozmówca potrafi wyprowadzić z równowagi nawet najbardziej opanowanego konsultanta. Na szczęście […]
30 maja 2019

Metody mierzenia efektywności procesów obsługi klienta

Branża contact center należy do jednej z najbardziej opomiarowanych. Możemy zmierzyć tu praktycznie wszystko – od średniego czasu odbytych rozmów, […]
22 maja 2019