Inteligentna Automatyzacja - najpierw określ cel!

Inteligentna Automatyzacja – najpierw określ cel!

”Jeśli zarządzasz jednostką contact center swojej organizacji lub odpowiadasz za jej konkretny…

Integracja CRM – zwiększ wydajność contact center!

Co to znaczy, że contact center jest wydajne? Co to znaczy “ulepszyć” contact center? Efektywność w…

Czym jest Workforce Management i jak może pomóc Twojej firmie?

Czym jest Workforce Management i jak może pomóc Twojej firmie?

Workforce Management to termin obejmujący wszystkie procesy, które podejmuje firma w celu…

Jak proaktywne zapobieganie rezygnacjom sprzyja zatrzymaniu klientów

Jak proaktywne zapobieganie rezygnacjom sprzyja zatrzymaniu klientów

Aktywne podejście do zapobiegania rezygnacji z usług może być skutecznym  antidotum na utratę…

Powrót do biura: wskazówki dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy stacjonarnej

Powrót do biura: wskazówki dotyczące bezpiecznego powrotu do pracy stacjonarnej

W miarę rozpowszechniania się szczepionek i dostosowywania się świata do wyzwań związanych z…

mały biznes w chmurze

Mały biznes w chmurze – poznaj sposoby na osiągnięcie wysokich zysków!

Znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy przejść z lokalnego centrum kontaktowego do rozwiązania w…

zaangażowanie interesariuszy

5 najlepszych praktyk, dzięki którym zaangażowanie interesariuszy poprawi komunikację z klientami

Właściwa komunikacja z klientem pomaga uwolnić potencjał Twojego produktu lub usługi. Jeśli to, co…

Analiza mowy i tekstu - czyli jak zbierać informacje z contact center?

Analiza mowy i tekstu – czyli jak zbierać informacje z contact center?

Firmy nieustannie zbierają bardzo duże ilości danych z każdego kanału, który wykorzystują. W branży…

4 powody, dla których warto wdrożyć Workforce Engagement Management

4 powody, dla których warto wdrożyć Workforce Engagement Management

Wiele firm uważa, że musi  korzystać z usług różnych dostawców, aby osiągnąć swoje cele w…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!