trendy obsługi klienta

Kluczowe trendy obsługi klienta, które musisz poznać

Wkraczając w nową dekadę, nie mamy wątpliwości co do tego, że to właśnie doświadczenie klienta…

contact center

Trzy słabe punkty rozwiązań contact center

Klienci potrzebują kompleksowych rozwiązań. Mają coraz bardziej złożone potrzeby, co stanowi…

voicebot dla nfz

VoiceBot pomaga walczyć z wirusem!

Firmy Yosh.AI, Genesys oraz Cludo uruchomiły dla Ministerstwa Cyfryzacji oraz NFZ, opartego na…

praca zdalna w contact center telefon

Praca zdalna w contact center – jak to wszystko poukładać?

Wiele firm z branży contact center w ostatnim czasie przeniosło pracowników działających lokalnie w…

Jak przestawić się na pracę zdalną?

Z dnia na dzień wszyscy stanęliśmy przed wyzwaniem odnalezienia się w nowej rzeczywistości. Przed…

Jak sprawić, aby pracownicy poczuli się jak na wakacjach?

„Wyposażyliśmy biuro w stół do ping-ponga, ale pracownicy nadal są zestresowani.” „Wprowadziliśmy…

7 pytań, które skutecznie zamykają sprzedaż

Sprzedaż jest procesem, który składa się z kliku etapów. Ostatni etap to zamknięcie rozmowy. Wydaje…

coaching bezpośredni

Coaching bezpośredni czy zdalny – który będzie najlepszy dla Ciebie?

Korzyści płynących z korzystania z coachingu w firmie jest mnóstwo. Jest to idealne rozwiązanie,…

Co powinno się znaleźć w efektywnym systemie motywacyjnym?

Zaczynasz dostrzegać, że pracownicy z dnia na dzień tracą zapał do pracy. Pierwotnie wydaje Ci się,…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!