Cludo Blog

Czy warto tworzyć międzypokoleniowe zespoły w call center?

W call center przy sąsiednich stanowiskach, biurach i miejscach przy stole spotykają się ludzie w różnym wieku i na różnych […]
24 listopada 2018

5 narzędzi, które wykorzystują liderzy call center do zarządzania danymi

Dane opanowały świat. Termin Big Data zna każdy podążający za trendami marketer. Firmy coraz odważniej wdrażają narzędzia analityczne. Wszystko po […]
16 listopada 2018

Jak dbać o struny głosowe pracując w call center?

Głos to podstawowe narzędzie pracy „na słuchawce”. To dzięki niemu jesteś w stanie porozumieć się z klientem, przedstawić mu swoją […]
09 listopada 2018

Dobra aranżacja wnętrza w call center – na co zwrócić uwagę?

Contact center to z reguły głównie open space, w którym wiele osób pracuje na stosunkowo niewielkiej przestrzeni. Dlatego sporym wyzwaniem […]
02 listopada 2018

Co można robić po zakończeniu kariery w call center?

Praca w contact center uchodzi za jedną z najlepszych opcji na początek kariery zawodowej. Wszystko za sprawą przydatnych umiejętności, które […]
24 października 2018

Jak dobrze poprowadzić rozmowę za pomocą kanału video?

Rozmowy video już nie kojarzą się jedynie z przyszłością, bajkowym światem Jetsonów i czymś tak odległym, że nie warto poświęcać […]
16 października 2018