13 sprawdzonych trików wywierania wpływu w telesprzedaży

Jak zwiększyć szansę na skuteczną sprzedaż produktu? Czasami poszukujemy skomplikowanych i…

cludo U progu wielkich zmian czyli chatboty wkraczają do call center

U progu wielkich zmian czyli chatboty wkraczają do call center

U progu wielkich zmian czyli chatboty wkraczają do call centerDla jednych są zwiastunem wielkiej…

Cludo Mała encyklopedia wskaźników dla call center

Mała encyklopedia wskaźników dla call center

Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI, Key Performance Indicators), to pojęcie szeroko znane i…

cludo Najczęstsze błędy i problemy wynikające z obsługi klienta w social mediach

Najczęstsze błędy i problemy wynikające z obsługi klienta w social mediach

Serwisy social mediowe gromadzą 3,484 mld użytkowników. Dziennie publikowane są miliony postów -…

Cludo 7 skutecznych metod nauczania, które sprawdzają się w contact center

7 skutecznych metod nauczania, które sprawdzają się w contact center

Wiedzę da się przekazać na milion różnych sposobów. Jedne trafiają do nas bardziej, inne…

Cludo Zadowolenie jednostki = korzyść ogółu Brak motywacji do pracy może się pojawić również w momencie, w którym pracownik czuje, że zadania, które zostają mu powierzone są poniżej jego kompetencji. Jeśli czujemy, że nie mamy szansy rozwijać się w pracy, to prędzej czy później zaczniemy szukać nowej, bardziej satysfakcjonującej. Niespełnienie zawodowe to dość istotny problem, który pracodawca może w bardzo prosty sposób rozwiązać, ponieważ dopasowanie cech i umiejętności pracownika do jego stanowiska stanowi w tym wypadku klucz do sukcesu. Kiedy ten problem nie zawodzi, dobrym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w kursy rozwijające umiejętności pracowników oraz poszerzające ich wiedzę w danej dziedzinie. Przyniesie to ogrom korzyści, począwszy od zmiany nastawienia pracownika do swojej pracy, ponieważ będzie on czuł, że stanowi ważny element całej firmy. Nawet w wielkiej korporacji zatrudnione osoby muszą czuć się ważne. Mimo postępu jaki poczyniliśmy w kwestii dbania o pracowników nadal nic nie zastąpi dialogu i budowania relacji międzyludzkich. Poświęcenie chwili, baczna obserwacja oraz docenianie działań zawsze zaowocują większą motywacją i chęcią do pracy

Co tak naprawdę wiesz o potrzebach pracownika?

Satysfakcja i motywacja pracowników stanowi podstawowy i pierwszy element przekładający się na…

Cludo jak w prosty sposób komunikować się z klientem

Jak w prosty sposób komunikować się z klientem?

Sposób dotarcia do klienta jest mocno indywidualny. Decyduje o tym charakter, a ten każdy z nas ma…

Cludo Wysoka jakość obsługi klienta jak ją osiągnąć

Jak osiągnąć wysoką jakość obsługi klienta?

Konkurencyjna cena produktu lub usługi już od dawna klientom nie wystarcza. W ostatnim czasie dużo…

Cludo 10 umiejętności, które czynią team leadera doskonałym coachem

10 umiejętności, które czynią team leadera doskonałym coachem

Motywacji nigdy za wiele. Tym bardziej, że specyfika codziennej pracy nie rozpieszcza…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!