sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja – jak zapewnić lepszą obsługę klienta w contact center?

Wpływ sztucznej inteligencji (AI)  jest odczuwalny dzisiaj we wszystkich branżach. Coraz więcej…

Zaangażowanie pracowników w contact center - rozwiązuj stare problemy w nowy sposób!

Zaangażowanie pracowników w contact center – rozwiązuj stare problemy w nowy sposób!

Zaangażowanie pracowników ma bezpośredni wpływ na sukces całej organizacji. Zespoły pracowników,…

ROI z migracji contact center

ROI z migracji contact center – co to jest i jak się je oblicza?

Szacowanie wartości contact center odbywa się przy pomocy ciągłego monitorowania i analizy danych.…

contact center

Migracja contact center lub pozostanie w tyle

Pozytywne doświadczenia klientów nie są dziełem przypadku, a wynikiem wdrożenia starannie…

migracja

Migracja do chmury – 5 rzeczy, które ochronią Cię przed ryzykiem

Kiedy rozpoczynasz nieuniknione przenoszenie contact center do chmury czujesz, że powinieneś/aś…

migracja

Migracja CX, czyli jak dzięki zmianom życie staje się łatwiejsze

Opuszczanie tego, co jest nam znane budzi w ludziach pewnego rodzaju lęk. Podobnie jest ze zmianą,…

aktualizacja contact center

Co wspólnego ma aktualizacja contact center z górą lodową?

Niemalże wszyscy wiedzą, jaką strukturę mają góry lodowe. To proste - jest część, którą możemy…

migracja customer experience

Migracja Customer Experience – nie projekt, a relacja

Jednym z sekretów migracji doświadczeń klienta jest to, że jest ono nie projektem, a relacją. Wielu…

omnichannel

Omnichannel – jakie korzyści może zapewnić Twojej firmie?

W obecnych czasach klienci wchodząc w interakcję z firmami, oczekują możliwości wyboru. Jednak…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!