Cludo Blog

Najczęstsze błędy i problemy wynikające z obsługi klienta w social mediach

Serwisy social mediowe gromadzą 3,484 mld użytkowników. Dziennie publikowane są miliony postów – niektóre dotyczą opinii, inne życia codziennego i […]
15 lipca 2019

7 skutecznych metod nauczania, które sprawdzają się w contact center

Wiedzę da się przekazać na milion różnych sposobów. Jedne trafiają do nas bardziej, inne niekoniecznie. Jedne wzbudzają fascynację danym zagadnieniem, […]
15 lipca 2019

Co tak naprawdę wiesz o potrzebach pracownika?

Satysfakcja i motywacja pracowników stanowi podstawowy i pierwszy element przekładający się na zadowolenie i lojalność klientów. Ten artykuł mógłby zawierać […]
15 lipca 2019

Jak w prosty sposób komunikować się z klientem?

Sposób dotarcia do klienta jest mocno indywidualny. Decyduje o tym charakter, a ten każdy z nas ma inny. Analizuje się […]
10 lipca 2019

Jak osiągnąć wysoką jakość obsługi klienta?

Konkurencyjna cena produktu lub usługi już od dawna klientom nie wystarcza. W ostatnim czasie dużo mówi się o wysokiej jakości […]
03 lipca 2019

10 umiejętności, które czynią team leadera doskonałym coachem

Motywacji nigdy za wiele. Tym bardziej, że specyfika codziennej pracy nie rozpieszcza konsultantów. W procesie coachingu należy podkreślić kluczową rolę […]
12 czerwca 2019