7 zagrożeń wynikających z outsourcingu call center

Outsourcing to dla sporej części firm niezwykle atrakcyjne rozwiązanie. Jego główną zaletą są…

Rozmowa z klientem – jakich zwrotów nie używać?

Na efektywność pracownika biura obsługi klienta wpływa wiele czynników. Informacje najlepiej…

Co zrobić, gdy klient nie jest zainteresowany?

„Dziękuję, ale nie jestem zainteresowany” – to zdanie usłyszałeś/aś pewnie nie jeden raz podczas…

guy screaming at phone

7 największych faux pas podczas telefonicznej rozmowy z klientem

Pozyskanie nowych klientów sprawia Ci trudności, podczas gdy Twoi koledzy z działu osiągają coraz…

Genesys i Cludo łączą siły

Chmura przyszłością Contact Center. Genesys i Cludo łączą siły.

Zdaniem ekspertów, do 2021 roku, 70% osób zarządzających zdecyduje się skorzystać w swoich…

cludo Dedykowany opiekun klienta – czy takie rozwiązanie może poprawić opinię klientów o firmie

Dedykowany opiekun klienta – czy takie rozwiązanie może poprawić opinię klientów o firmie?

Może się wydawać, że biuro obsługi klienta w każdej firmie działa podobnie. Wspólna przestrzeń,…

jakie umiejętności rozwijać aby stać się lepszym telemarketerem Cludo

Jakie umiejętności rozwijać, aby stać się lepszym telemarketerem

Amerykański przedsiębiorca i pisarz Jim Rohn mawiał: „Standardowa edukacja zapewni Ci przeżycie.…

dlaczego-praca-w-call-center-jest-swietnym-startem-do-dalszej-kariery cludo

Dlaczego praca w call center jest świetnym startem do dalszej kariery?

Jesteś młoda/y, zdolna/y, ambitna/y. Pierwsze doświadczenie w pracy jest już za Tobą. Zastanawiasz…

Co robić, gdy wyniki konsultantów spadają?

Praca każdego konsultanta sprowadza się do rozmów z klientami i osiągnięcia określonego celu…

Kontakt

Chcesz zapytać o system Contact Center?

Napisz do nas. Postaramy się pomóc i odpowiedzieć na pytania związane z wyborem oprogramowania contact center, jego wdrożeniem i rozwojem.

Napisz do nas!