Cludo Blog

Jak odkrywać talenty pracowników call center

Utalentowani pracownicy to największy zasób firmy. Na nic się zdadzą kosztowne systemy, czy imponujące bazy danych, jeśli w naszym zespole […]
01 października 2018

Jakie umiejętności można zdobyć pracując w contact center?

Contact center to jedno z pierwszych miejsc, w którym wiele młodych ludzi zaczyna pisać swoją zawodową historię. Nikogo to nie […]
25 września 2018

Jak osiągać lepsze wyniki w sprzedaży radzi Agnieszka Grostal

Agnieszka Grostal od ponad 15 lat zajmuje się sprzedażą. Swoje doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych. Aktualnie […]
18 września 2018

7 porad, jak zainspirować pracownika call center

Jak zainspirować pracownika call center to pytanie, które coraz częściej zaprząta głowę osób zarządzających CC. Czy pracownicy call center mogą […]
06 września 2018

Innowacyjne metody rekrutacji w call center

Czy stosujesz innowacyjne metody rekrutacji w call center? Czy Twoja firma pragnie zatrudniać największe talenty? Czy trafiające do Ciebie CV […]
31 sierpnia 2018

Jak radzić sobie z trudnym klientem w call center?

Jak radzić sobie z trudnym klientem? Przedstawiamy 5 sposobów na rozwiązanie tego problemu. W większości call center trudni klienci to […]
24 sierpnia 2018